taket..

Ja i veckan har vi varit i väg o kollat på golv o kakel o klinker..OJOJOJ...
Massa att gå igenom o snurrig huvuet blir man oxå....
Men det lutar just nu åt avlånga smala kakel plattor  o bredare i klinker som ska ligga runt köksön.
O golvet,ja vi vet inte om vi ska ha mörkt eller ljust..
Jag tycker ljust för det blir snyggt me mörk kakel o kliker till då..blir nog snyggast me kontrast...
Så har Niclas fått sin vilja igenom..
Det blir LCD tv i köket...grrrr:)

Jaja men annars så har vi inte kommit så långt i veckan med renoveingen..
Har bara kollat på kakel o klinker o fönster...

Men idag var vi där o rikta taket i vardgasrummet o jag har grävt...
Jag gräver utanför huset för det ska ner en kabel där..Så jag ska gräva 70-80 cm ner i marken..
Träning blir det iallafall:)Måste tänka positivt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0