Upps..


Ja jag kanske skulle skriva vilket kök det blev..
Jag o Niclas kom överens om att det blir Tidaholm..
Och det blir ljust ek golv me mörka klinker runt köksön..
Så långt har vi planerat:)

Fönster har vi kollat ut oxå..
Det blir alu fönster,kanon bra för det behöver man ju inte underhålla..
Ja idag är det min födelsedag men det blir inget firande ska
ner till huset o fixa o dona..
Hinner inte o det finns ingen kraft på vardagarna att fixa där nere..
Så helgerna går åt att fixa där..

Det blir nog annorlunda när vi bor där,då har man ju allt där..
Usch det e ju bara några veckor kvar tills vi flyttar..
Vad tiden går...

Flyttar ju dit slutet av sep o den 25  sep får vi köket..
Så vi får grilla o ha micro mat i början....haha

Nehe nu ska jag försöka äta (har vart sjuk)
Sen ska jag ner o fixa..
Dom andra är redan där nere..

hejs svejs...


 

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!!!!!! Det borde jag ju kommi ihåg.... Ha en underbar dag!! KRAM Matilda, Sonny & Stella

2007-08-18 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0