inhandling..

Ja idag så har jag jobbat till tolv sen stack vi in till stan o handla hem lite färg till skafferiet
som jag ska måla om..
Vi köpte oxå värmepistol o slip till dörrarna som vi ska fixa..tycker det är så fint me äldre dörrar:)...
Var  oxå nere hos rörmokaren o bad dom komma o koppla ur vattnet i köket,för vredet där va sönder så det gick inte att stänga av vattnet...Så dom ska fixa det i morgon eller över morgon..

Tog lite bilder på vad det är för tapeter där nu...
Det roliga är att dom är ju moderna nu,men det e inget jag skulle vilja sätta upp i mitt hem...




Men detta är riktigt snyggt...I like:)

image12

Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt snygg tapet!!

2007-07-13 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0