oj vad tiden går..

Ja, jag har tyvärr inte haft tid o lägga in bilder eller skriva nått..
Har haft fullt upp varje dag o sen när man kommer hem så är man helt slut i kroppen....
Ja nu e det iallafall gips i hela köket (förutom där under fönstret,ni ser bilden) ;)
Jag spacklar för fullt,det e faktiskt rätt kul o göra:)..
Imon blir det att dra till spotsen i taket o mycket annat..
Jag kommer inte vara i huset imon ,jag ska packa här hemma...
O sen på kvällen ska jag dra till halmstad..
Här e lite bilder:)




Men jag har glömt en grej....
Vi har kollat på kaminer i veckan oxå..
Som vi ska ha i vardagsrummet..
Men vi har ej bestämt vilken vi ska ha..



Den ena är det täljsten på sidan o på toppen men den andra har inget på sidan..
Har ej bestämt vilken vi ska ha än..
Men det e verkligen riktigt mysigt:)
Måste ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0