Shit..

Nu jäddrar börjar flytten..

Igår kom dom o plöjde ner jordvärmen,men attan vad trädgården ser ut efter det...
Och vi fick köket igår fråni kea:)Den ena bänkskivan är 4 meter lång:)hahaha..

Nu för en timme sen så fick vi veta att våra fönster har kommit:)
Senare idag så kommer vitvarorna:)
Allt händer i veckan...

Ska försöka sätta in bilder sen ikväll....

Pssst..Niclas såg kattungar i vår ladugård igår så jag ska ut dit
sen i eftermiddag o se vart dom är....
Men herregud..Vad gör jag då..!!!!!
Jag har ju redan 2 katter..Kan ju inte har fler..

kram till er alla..
JÄTTE KUL att ni skriver kommentarer..Då vet jag att det är nån som läser..

Tack:)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Dere få spare en pus til oss.... Dette blir gøy. Vi følger dere hver dag!!!! Klem

2007-09-27 @ 20:43:31
Postat av: hille

klart du kan ha fler kisar när du bor i hus... =) du behöver juh inte ha dom inne... kan bli ladugårdskatter... bara mata o kela me dom ute... o kastrera o sånt kanske... =)

2007-09-28 @ 15:28:45
URL: http://peerless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0