pannor o pannor...

Har gått runt o städat här idag..
Fasen va smutisgt det blir med sticke taket o sen när vi har dragit bort
den gamla pappen så låg det massvis av spik i gräsmattan så jag
har gått igenom hela gräsmattan efter spik..
Min sambo har lagt pannorna på ena sidan..
Blir riktigt snyggt:)
Annars så har jag slagit gräs me lie..
Så imon kommer jag inte kunna röra mig..AJ.

Imorgon blir det sämre väder så det blir nog att göra iordning
inne där har vi oxå en hel del att göra...

Försökte o ta ett skapligt kort från stora vägen me mobil telefonen..
Men det gick inget vidare men här får ni se resultatet..



Bilder på taket...




Och ett kort på lien:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint ni får det ;)duktiga ni är som sliter, sj är man ganska trött på att jobba.

Har ju tagit ut de gamla i badrummet nere men vi gör nog inte klart de förrän i höst eller i vår.

Men visst är de kul att se skillnaden på huset efter en renovering:D KRAM

2008-07-19 @ 10:14:03
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: hille

sheeet, va fint det blir gumman... vi måste komma o hälsa på snart juhe... =)

2008-07-22 @ 16:26:23
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nu har jag kikat på din renoveringsblogg :-)

I maj upptäckte vi att det var fuktigt en fläck på parketten. Nästa dag kom domen: Tre vattenläckor i vägg och golv, mögel överallt - ända ner i grunden. Innerväggar och golv revs upp direkt. Försäkringsbolaget ordnade boende till oss: En husvagn på uppfarten, gjorde för max 4 (vi är 6 i familjen) och inga duschmöjligheter. Sen dess har vi åkt runt till folk och duschat :-)

Det går an när det är fint väder för då kan vi vara i trädgården. När det regnar känns det trångt.

Vi tänkte passa på att bygga om så vi får tre extra sovrum, nu när vi ändå är evakuerade ett tag.

Man får tänka på att när det är klart kommer det att bli fint och till slut så har det förhoppningsvis varit värt allt jobb.

2008-07-25 @ 09:03:38
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0