skafferi o murstock

Ja i helgen har vi hållt på med lite allt möjligt,spackel till hugga upp hål i murstocken som sen visade sig vara fel o gjorde nytt hål men det va rätt från början...Så nu e det ett stort hål:)haha..
Som det kan bli ibland.'

Vi har bestämt vad vi ka ha bakom kaminen så det blir den gråa skiffer väggen..
Men vi vet inte hur brett vi ska lägga det..antingen hela väggen eller bara bakom kaminen..
Vi får se vad vi gör..

Här e den skiffer väggen vi ska ha bakom kaminen..

image169

Nu äntligen kunde jag stoppa in den öl maskinen i skafferiet så jag slipper höra åbäket..



Exprimentet Murstock...hihi





Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Marika,

den kommer bli kanon snygg den väggen bakom kaminen.
Vi håller på för fullt med att fixa för golvvärmen i kök och hallar. johan ska nog börja kakla badrummet uppe idag.
Jag ska dit o hjälpa till när jag varit uppe hos hästen min :) inte lämpligt att skaffa nu egentligen men kunde inte motstå honom o sen ok pris med. KRAMAR OM

2008-03-13 @ 12:39:55
URL: http://frida87johansson.webblogg.se
Postat av: Linda Brolin

Hej! Kul att kolla på denna blogg med! Roligt att se renoveringen!

2008-04-01 @ 12:13:47
URL: http://bakacupcakes.blogg.se/imittlillahus
Postat av: Ida

har kollat igenom hela bloggen
nu ända från start! såå fiint det är nu!

spännande o följa, hoppas du gillar din nya blogg! annars fixar vi nåt annat!

kram i

2008-04-21 @ 23:09:32
URL: http://www.pimpmyhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0