Nu börjar det..



Ja nu börjar det hända lite grejjer i huset..
Har nu satt in en ny kanal i murstocken och så har vi fått en
lucka inne i sovrummet som jag inte tyckte va speciellt snyggt..
Men vi hade inget val,sotaren måste ju komma in i murstocken för att sota
så det fick bli inne i sovrummet..
Så nu ska vi beställa skiffer o tapeter:)

Annars under veckan har JAG kört hjullastare o tagit bort trappan där
ingången va förr..
Och så har vi vart iväg o fått lite offerter på tak..
Det blir svart betong tak..
Så det blir att riva upp hela taket så vi har lite o göra
 på semestern om man säger så..

Här e lite bilder...





Kommentarer
Postat av: Frida

Oj oj oj vad det händer grejer ;) måste komma ut och hälsa på er. Får planera in en dag gumman. Är så skoj att greja lite, vill börja på utsídan nu men de får man ta framåt semestern, man behöver ju vila lite men man blir ganska rastlös när man har varit van vid att jobba dygnet runt i 2 månader :)

KRAMAR

2008-06-11 @ 21:30:28
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej! läste att du skulle byta tak på ditt hus, så jag tänkte kolla om du är intresserad av att sälja det gamla takteglet? Jag letar nämligen efter sånt tegel till vårat utbygge så om det är likadant som vårat så är jag intresserad köpare av det :) hör gärna av dej!

2008-06-18 @ 19:07:50
URL: http://nilams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nilams- Uppdatera din blogg..kan tyärr inte skriva i din blogg:(

2008-06-22 @ 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0